Trött på svek!

Jag är verkligen trött på att folk sviker mig:(
Vad är det som är så kul med det hela:S

Kan nån förklara för mig vad som är så kul med att svika folk och såra folk:S
VAD ÄR KUL??

Är det inte roligare att göra folk glada ?! Jag tycker personligen det är jätte kul att se folk glada och se dom lyckas med någonting!
 Varför kan inte alla bara sluta vara elaka och om man inte gillar nån kan man vell bara sluta umgås med den personen och förklara på ett snällt sätt hur det är och inte hålla på och snacka skit om den personen till massa andra! det är så jävla lågt!
Om man nu sitter och snackar skit om nån annan så man ju förfan mkt mkt sämmre än den personen man snackar om!
 Jag blir så jävla trött på folk som gör såhär!


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0