Glad idag:P

Idag är jag sådär extremt glad igen:D haha xD vet inte varför:P men kul är det iaf;)


Dagen började med att älsk väckte mig och frågade om jag skulle duscha med han, och det skulle jag men sela han sig och höll om mig och då somna vi båda två igen:P så min söta svärmor kom ner och väckte oss typ halv 8 och då vare bara att hoppa upp och ta på sig kläderna snabbt för att hinna till skolan:P Så jocke skjutsa mig till mormor och morfar för att jag skulle fixa mig och han åkte till skolan:)

Jag åt lite frukost hos mormor och morfar sen så gick jag till skolan, mötte thessa vid bussen och då snacka hon med söta Lizzie:D så jag fick prata med henne:D SAKNAR HENNE SÅÅÅ MYCKET<333 Vi kunde inte snacka så länge men fick iaf höra hur hon mådde:) sen vare bara att springa till lektionen trodde vi xD men det visade sig att thessas klocka gick lite före:P så vi var vid klassrummet vid typ kvart i 9:P så vi satte oss för att vänta på Svumpen och Johanna, men dom kom inte, sen när vi skulle gå in visade sig att dom satt i soffan xD vi är så blinda att vi inte hade sätt dom fast vi kollade där:P men men sen så gick vi in på lektion !
Jag och Johanna skulle ha Engelska, vill inte tala om hur det gick med jobbandet för våran del xD Vi hade två timmars engelska och vi jobbade kanske en halv timma sammanlagt:P haha :D  Sen så var det lunch! det var så jävla mkt folk att vi fick vänta jätte länge på att få äta:P men men vi hade kul som fan sen när vi åt xD
Ingen av oss har nog sätt en sån jävla mysko klädstil förut xD trodde vi skulle dö av skratt:P haha xD <3
Efter maten så drog vi till matte lektionen, jag tjaffsa med matte läraren om en sak sen så blev det att jobba igen, eller jobba och jobba. Jag och Johanna jobbade inte så mkt på matten heller:P vi får ta och jobba på imorn ist xD <33 Kul skoldag var det iaf:D

Efter skolan så skulle jag dra hem, men när jag kom ut från gallerian så kom thessa fram så då gick jag med dom ett tag och snacka:P i typ en 45 minuter:)<33 Sen så gick jag hem till mormor och morfar för att vänta på att mamma skulle sluta och skjutsa hem mig till Älsk<3 Men min söta älsk slutade tidigare så han hämtade mig sen så drog vi hem och tog det lugnt.

Jag lagade lite mat  åt oss, och älsk blev väldigt glad:D <33 Sen så spelade vi lite golf på wii jag förlorade xD men kul vare iaf:D<33 nu så sitter jag här och skriver lite men ska sluta skriva nu och gå upp till älsk igen:D

Tack alla sötnosar för idag<333


Puss och kram på er små hjärtegull<33

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0