Hejsan hejsan på er alla ^^

Igår sov jag hos min syster och vi satt och julpysslade typ hela natten xD det var kul och mysigt:D sen så kollade jag sex and the city tills jag somnade:P När jag vakna så stack vi och tränade, det var jätte skönt att träna idag kändes verkligen bra:D


Efter träningen så drog vi till Blue Lotus för att jag skulle pierca tungan, asså jag har ju redan gjort det en gång men jag var verkligen jätte nervös:O sen när jag stod där och vänta medans Jocke(han som piercade) plockade fram alla saker, så ropade min söta idiot bror på mig så¨jag vänder mig om och då sätter han fram nålen som Jocke ska pierca med mitt framför ansiktet på mig:O Jag blev jätte rädd och ännu mer nervös:( Men iaf sen var det dags att sätta sig i stolen och köra igång, men det gick snabbt och smärtfritt precis som förra gången:D  Så nu sitter jag här hemma och dricker min nyponsoppa som jag lär få dricka iaf en vecka xD Aja det är inte inte jätte svullen än iaf:D och det är jag jätte glad över:P
Men nu ska jag gå upp och spela lite golf på WII med min älskling och lite annat folk:)

Men ha det bra alla så skriver jag imorn eller någe:P

Puss och kram på alla små hjärtegull:)

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0