Hejsan Hejsan på er alla^^

Idag har det vart en lugn dag:)

Var uppe hos pappa och la rosor p¨å hans grav:) Saknar honom<33
Sen efter det så åkte jag och mamma till morfar så fika vi lite där och hade trevligt:P Efter typ en timma komma min älskling och Emil :)  Efter att dom hade kommit satt vi där kanske en timma, sen så drog jag och mamma och handlade lite sen drog vi hem och gjorde mat:P Käkade lite mat och kollade tv:)

Sen kom Älsklingen och Emil hem då blev jag glad;:D Nu sitter jag här i pausen på filmen(hemma bäst) och skriver lite:P
Men nu ska jag pussa på min älskling lite sen gå ner och kolla klart filmen för nyheterna är nog snart slut:P

Ville bara säga att nu ärmin tunga nästan helt bra kan äta precis som vanligt:D Jag är så glad för att det gick mycket bättre den här gången:P

Men nu blir det att kolla klart filmen sen ska älsklingen och jag krypa ner i sängen och kolla vänner och försöka sova:DÄlskar min söta Joakim<3


Puss och kram på er små hjärtegull<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0