Sparkarna kommer mer och mer:D<3

Hejsan på er alla:P


Nu blir det bara hårdare och hårdare sparkar inne ifrån magen:D Jag tror att Jocke och jag kommer få en liten fotbolls spelare;)<3

Det är så mysigt att känna när det rör på sig därinne:D en känsla som inte går att förstå försen man känner det själv:D<3

Jocke och jag längtar så mycket till september när lillsnutten tittar ut:D<3<3




Idag skulle våran barnvagn ha kommit men DHL som ska köra ut den hittar aldrig ut till grundby!
Den skulle igentligen ha kommit i fredags men då ringde dom och saatt dom inte hade hittat så dom skulle komma med den idag! Men inte fan kom dom idag:O!
Blir så arg på sånt där strul:/
Nu får vi den väll inte försen på måndag eftersom den är röda dagar nu:/ 

Nu ska jag gå upp och spela monopol med min älskade Jocke och min bror Emil:P


Puss och kram tillmina små hjärtegull:D<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Shit du är gravid!!:O=) Grattis Elin och Jocke, jag vet att ni kommer bli super föräldrar!<3<3<3

Vilken vecka/månad är du i då?:P

Lycka till med allt, Elin!<3<3

2009-04-30 @ 13:57:43
URL: http://linnbraf.blogg.se/
Postat av: Linn

Shit du är gravid!!:O=) Grattis Elin och Jocke, jag vet att ni kommer bli super föräldrar!<3<3<3

Vilken vecka/månad är du i då?:P

Lycka till med allt, Elin!<3<3

2009-04-30 @ 13:58:21
URL: http://linnbraf.blogg.se/
Postat av: Mims

Hääärligt med sparkar i magen! :D Jag är verkligen avis på dig...det är helt felvänt ju! :P DHL är ingen direkt genifirma så det kanske inte är så oväntat, det jobbar tydligen bara idioter där... :/

2009-05-03 @ 21:59:00
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0