1 månad kvar<3

Hejsan!

Idag så är det bara 1 månad kvar till beräknat förlossningsdatum=D<33
Jag vill att lillsnutten kommer nu, det går så segt när man väntar på någe =/ vill att det ska bara September iaf !!
känns verkligen helt underbart att lillsnutten kan komma vilken dag som helst nu :D<33



Idag så firar även jag och min älskade Joakim 5 helt underbara år tillsammans<3 Finns ingen som du min älskade <3

minns dagen som igår när vi träffades, hemma hos Fredrik innan vi skulle till å-festen =)<3
Vi var så små och vågade knappt kolla på varandra:P
Kommer ALDRIG glömma första gången vi krama varandra eller första gången vi höll varandra i handen<33
Första gången jag fick en puss av dig var när vi satt i karusellen hihi <3
Den dagen kunde jag aldrig tro att vi skulle stå här om fem år och ha barn om en månad, du gör mig verkligen till den lyckligaste människan på jorden<3
Jag älskar dig så mycket Joakim<3


Vi skulle igentligen gått ut och käkat idag, men Jocke är sjuk och jag börjar bli lite halvsjuk så vi bestämmde oss för att laga nån god mat hemma och bara titta på nån film och ha det mysigt =)<33
Ska in till stan sen och köpa rosor till min älskade så han blir lite glad när han kommer hem från jobbet =) <33



Ska gå ner till mina hundar nu och kela lite med dom, sen så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men får se vad som händer =)


Skriver lite senare !
                                                           Älskade<3
                                                                   



Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Grattis å lycka till med ALLT! :D <33 Ni är så söta tillsammans :) Haha, du skulle sett mig när jag satt där i baksätet i bilen när ni satt där fram å ni bara ser helt glada ut, helt sött :D hihi

2009-08-26 @ 18:11:09
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0