Barnmorskan<3

God morgon =)


Nu sitter jag här och väntar på att Anna-liisa ska skjutsa mig till barnmorskan!
Som vanligt bara en vanlig kontroll och lyssna på hjärtljuden =D <33

Blev inget skrivande igår för jag blev kvar hemma hos Linn ganska länge så när jag kom tillbaka till Grundby så la jag mig i sängen direkt =P
Linn gjorde en väldigt god tacopaj igår som jag fick äran att äta utav=D MUMS säger jag bara!




Efter barnmorskan idag så kommer mormor och morfar och hämtar mig så jag kommer ut till mina underbara hundar, så det blir en prommenad med dom =)

När Linn slutar så ska jag ta mig till henne på någe vis, för ikväll ska hon jag och Mimmie laga lite god mat och ha det allmänt trevligt =) Mimmie kommer till Linn efter att hon har ridit klart hemma hos Matilda och Gabriella=)


Nu vill jag bara att tiden ska gå extremt fort så våran snutt kommer ut nu, vi längtar så mycket efter dig!<33
Varför ska tiden gå så segt när man väntar på någe kul?


Men nu så måste jag sluta skriva för att jag ska hinna in till stan i tid =)

Men ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0