Hallo!

Nu är det Evvepevve som skriver :)

Elin ligger i sängen lite halvsjuk och spelar sims på min mobil, haha. Förstår inte inte ens hur hon orkar, hihi! Men därför är det i alla fall jag som skriver, för hon orkar inte sitta här. Blir hon mer sjuk efter att jag åkt hem så förstår ni kanske om uppdateringen här inte blir på topp, men det märker ni ju :)

Men men, vi var ner på åfesten och kollade idag. Vilket tyvärr var ganska så dött, förutom det så har vi busat med vovvarna och bara varit vi. Men nu ska jag svara folket på Elins msn och så får ni ha det så bra! :)


Vad folk tycker ^^
Postat av: emma

så trevligt (: åh vilken söt vovve!

2009-08-12 @ 23:37:09
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0