Sova snart=)

Hejsan !

Måste bara börja med att säga att vi hade jätte roligt i Hällberga igår även om vi tog det lugnt och la oss skapligt tidigt:P
Tack för en mycket trevlig kväll=D <3


När Jocke och jag vaknade så åt vi lite frukost och sådär, sen så åkte vi från Hällberga till ett garage där Jocke och hans kompis Johan håller på och fixar en bil, och nu fick jag äntligen se hur långt det var ut dit:P Jag trodde lixom Jocke överdrev lite men nej jag förstår verkligen vad han menar nu =)

Efter vi vart vid garaget och hämtat däcken så åkte vi till Torshälla för Jocke skulle fixa någe med däcken ( fråga mig inte vad för jag fattade verkligen igenting ) sen bar det hem mot mamma =)

Nu har vi vart här ute och käkat lite och bara tagit det lugnt, vi skulle igentligen ha gått på bio men jag orkade inte eftersom jag har så mycket vätska i benen och vill helst hålla dom så högt upp som möjligt och det är svårt på bio =/
Men men det blev ju trevligt att bara sitta hemma också =) <3

Jocke bakade lite kladdkaka också,  både jag och mamma tyckte den var jätte god men mamma ville inte ha eftersom hon har så svårt att äta choklad =P Men jag och Jocke åt!


Nu sitter jag här och skriver i min lilla blogg och väntar på att Jocke ska bli klar med att bränna ut en film som vi ska kolla på =)

Jag skulle igentligen ha åkt till min bästa vän Evve imorgon, men nu är det så att jag har så mycket vätska i bena och det är inte skönt för fem öre det spänner så mycket så jag kan inte gå sådär jätte bra=/ Så jag klarar inte av att sitta på ett tåg så länge eftersom det är värst när jag sitter ner. Så jag kan inte åka till henne imorgon =(
Men hon skulle säga till så fort hon får pengar så kan hon komma ner till mig och om mina ben blir bättre så åker jag upp till henne =)<333 Tycker verkligen det är tråkigt att mina ben skulle bli såhär just nu för jag saknar henne så mycket=/<3


Men nu så ska jag krypa ner i sängen med min söta Jocke och kolla på filmen som han har bränt ut =)

Tänkte lägga in en liten bild på mig och bästa vän =)<333

Men ta hand om er alla och sov så gott
Puss och Kram
<333




Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Men sötaste då, det är lugnt. Vi hinner ju ses en annan dag :) Och btw, snygg bild ;) <33



Svar: Jaa ellerhur längtar man:D Fast jag antar att jag inte ens längtar hälften så mycket som ni gör, men ändå. Haha :D



Men vi får hålla tummarn att det blir bättre med dina ben snart, oavsett om du kommer hit eller ej. Det är ju inte bra att du ska gå och ha ont :o



Haha ja, fast det är ju en hel månad för tidigt, är kanske inte så smart ;p Men det har ju varit ett perfekt datum, perfekt 5års present till er! :D <3



SHOOLABOBO BÄBY :D <333

2009-08-01 @ 23:21:11
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha oj är hon? :o



Haha nej men självklart, det fattar jag också att du inte vill. Jag skulle nog hellre vilja vara hemma med typ Jocke om jag vore du och vattnet gick. Haha. Kul å vara här liksom, då blir ju allt väldigt konstigt :p Men vi får se, får jag pengar så kommer jag :) <33

2009-08-02 @ 18:20:10
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0