Städat!

Hejsan igen !

Nu har jag dammsugit och torkat av överallt här hemma i Grundby, jobbigt och tråkigt var det men sånt som måste göras!

Taskigt att alltid låta Anna-liisa behöva plocka upp efter alla så fort hon kommer hem från jobbet!

Nu sitter jag här med värk i ryggen efter att ha burit omkring på den där dammsugaren upp och ner för alla trappor=/ Har fått ont i ryggen sen jag blev gravid och det blir inte bättre av att jag håller på och gör en massa saker hela tiden, men det är tråkigt att bara sitta stil!

Men nu är det iaf gjort och det känns skönt=D
Nu sitter jag och väntar på att min älskade Jocke ska komma hem från jobbet, men han kommer nog vilket sekund som helst =D <3

Ska gå upp nu, men jag skriver mer ikväll!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Jag kan ju bara säga; Tro mig, man får ont i ryggen av att bara sitta stilla också så ;) Du gör rätt i att göra saker :) <33

2009-08-19 @ 16:23:18
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-08-22 @ 00:56:29
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0