förlåt förlåt förlåt:/

Förlåt för att jag inte har skrivit på jätte länge:( Men jag har legat däckad i sängen med 39-40 graders feber nu ett bra tag
=(
Börjar känna mig lite piggare så jag kan skriva iaf=)
Det har inte hänt så mkt för min del eftersom jag bara vart sjuk....

Det enda som hänt är att jag tatuerade mig igår, det gjorde så extremt ont:O min förra jag gjorde, den gjorde inte alls ont, men det här var inte kul:/
Jag ska skugga klart den om två veckor=)<3<3

Den blev jätte fin:D det är två svalor som håller upp en banderoll som det står pappa på och så står det datumet när han föddes och datumet när han dog... 63-94, Sen så är det lite blommor och blad runt omkring<3<3 jag blev jätte nöjd:)

Men nu ska jag försöka att röra mig lite mer dom här dagarna, skriver merikväll om jag hittar på någe kul:P
Annars så skriver jag imorn om jag inte har fått sådär jätte hög feber igen<3

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Hejsan, hitta precis till din blogg och jag vill få insperation till en liknade tatuering. vad gjorde du din ? :)

2009-05-06 @ 22:37:29
URL: http://camillahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0