Bilar som brinner/skottlossning!

I tisdags när älskligen och jag åkte hem från min mormor och morfar så åkte vi hem till mig! och vi åkte förbi alén ( ett ställe ute hos mig) klockan 22:30, när vi hade kommit hem så ringer in bror ochfrågar om vi kan komma in och hämta honom, så det var ju bara att slänga på oss kläderna och åka! När vi åkte förbi alén igen så så stod det en ford och brann:S  Så älsklingen ringde brandkåren, och dom bad oss att stanna där tills dom kom för dom visste inte riktigt vart dom skulle svänga in! Dom var skit sega men efter ett tag så kom dom! Vi var tvugna attstanna tills dom hade släkt bilen för dom ville prata med oss om tider och vad vi sätt! Det tog sin tid att släcka det hela för det hade spridit sig i skogen, efter kanske en 20 minuter hade dom släckt allt! Då fråga dom massa saker, sen ville dom att vi skulle vänta tills polisen kom men jag sa att vi var tvugna att åka in och hämta min bror för han stod ju ute i kylan och väntade på oss, STACKAR'N!

Vi åkte in och hämtade Emil sen åkte vi hem igen men när vi skulle åka förbi alén så stoppade Polisen oss eftersom han ville prata med oss! Han frågade om tider och en massa saker men vi visste inte mer än tider!

Det slutade med att vi kom hem halv 2 usch vad trött jag var:(

Efter två dagar så får  jag ett sms från en kompis att hans pappas bil hade blivit stulen och så sa han att om jag såg den skulle jag ringa polisen!
Dagen efter skickar han igen och säger att dom fått reda på vart den var!
Då säger han att dom hittade den nerbränd i vilsta industriområde!

Dagen innan den blev stulen var det skottlossning i fröslunda och polisen tror att den bil vi hittade hade med skottlossningen att göra och så hade dom åkt ut och bränt upp den bilen här ute!
Dagen efter det så blev min kompis pappas bil stulen och var med i en annan skottlossning (vilket jag tror var i närheten av årby) och efter det hade dom som sagt åkt ut och bränt upp den i vilsta industriområde!
Jag måste säga att jag tycker Eskilstuna har blivit lite kriminellt:O!
Får se vad som händer efter det här !

Skriver kanske mer senare just nu ska jag ner och hämta älsklingen och säga att jag skrivit klart sen ska vi kolla en film:)

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: jennifer ericsson

va? min kompis bil hade också blivit stulen och stog och brann i mora tror jag :O

2009-01-19 @ 22:32:34
URL: http://bloggensbeesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0