Brasan<3

Nu sitter jag här framför brasan och skriver ett litet inlägg:P
Samlar mig för att gå ner och prata med min bror om hur det blir med rummet!

Sitter även och väntar på att maten ska bli klar, börjar bli lite sådär smått hungrig :P





Måste bara säga att Mamma Mia filmer ahr blivit en stoooor favorit hos mig (a)
När jag inte tittar på filmen så lyssnar jag på låtarna:P tröttar ALDRIG på dom:D


Visst är filmen helt underbart bra:D?



Men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten sen ska jag snacka med bror min, skriver som vanligt lite senare ikväll om hur det gick med rummet den här gången :P

Puss och kram till mina små hjärtegull:D<3<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0