chihuahua<3´`~~~´`

nu har vi lagt handpenning på en chihuahua tik som vi ska åka upp och kolla på, på lördag och om vi tycker om henne så köper vi henne då och tar hem henne:D hon är lik min lilla chihuahua hane Walther så hon är jätte söt=)
Antar att den här veckan kommer gå jätte långsamt eftersom jag kommer längta till Lördag:P




Nu ska jag gå och fixa mig lite sen ska jag Jocke och Emil gå på bio och se Yes Man:D
Men jag skriver mer ikväll när jag kommit hem från bion:)
Ta hand om er små sötnosar=)

Sen om nu har lust kan ni ge mig lite tips på hur jag kan somna ikväll för jag har jätte svårt att somna på kvällarna:P
Bilden är på min hund Walther<3
Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0