Folk som dricker!

Asså idag har jag så j'vla ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen:(

Idag vaknade jag hemma hos Natha och efter ett tag så drog vi ner på stan och sprang omkring lite:P
Efter det drog vi hem och slappa xD<333

vid fyra tiden så kom Sara och Macke och hämta mig:P Då åkte jag med dom och lekte med Tuva och Nellie:D KUL VARE:D:D:D ÄLskar dom små sötsakerna<333
Innan jag gick hem så fick jag en puss och kram av Tuva<3 Sen när Nellie såg att jag tog på mig jackan och skorna så kom även hon fram springande och kramade om mig massor:D<3333
Innan jag skullegå så bestämmade jag med Tuva och Nellie att vi skulle ut imorn och leka i snön:P Det är verkligen kul att jag är frisk igen så jag kan leka med sötnosarna:D:D<333

Nu sitter jag här och skriver och bara har ont i min mage, men det är iaf skönt att vara hemma med älsklingen<3 sovit utan han i två nätter nu, vi som sover tsm varje natt, det blir lång tid då:P<3333
Kommer antagligen somna som en stock inatt när jag har älsklingen som håller om mig:)<333 Massor av kärlek till min älskade älskling<33

Måste bara säga att jag är helt kär i Bryan Adams musik<3 Hans röst är ju helt underbar:O<3


Måste bara få skriva lite om alkohol! Jag tycker att folks reaktion är så konstig när jag säger att jag aldrig har druckit! Var är samhället påväg igentligen om dom blir chockade över att en 16 snart 17 åring aldrig har druckit:S? Jag tycker det borde vara med (vanligt) att man inte har druckit innan man är 18 än att man har det! Tycker inte ni det?
Det finns ju en åldersgräns på att dricka (18) av en anledning, ellerhur?!
Jag tycker det är okej om man dricker nån/några glas öl/vin/cider (vad man nu dricker) på en fredag eller lördags kväll, men jag förstår inte dom här som går på fester och dricker så att dom inte ens vet vad dom gör,,, Kan nån som förstår det komma med en bättre anledning än att det är kul? Jag tycker personligen att det borde vara roligare att komma ihåg allt som hänt och ha ett kul minne, än att man dricker och har kul just då sen när man vaknar morgonen därpå och har ingen aning om vad som hänt! Vad är det som är så roligt med det? Snälla ge mig svar på det så jag förstår:S??
Tack för mig!




Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0