Lilltösen<3

Nu har mina kära bror bestämmt namn på chihuahua tiken som vi hämtar på Lördag:P
Hon ska heta Ahlizee vilket jag tycker är ett jätte fint namn:D man uttalar det inte som det stavas:P man uttalar det lite med allis:D

Jag längtar så extremt mycket till Lördag... vad kan man göra för att fördriva tiden nu under dagarna:P?


Jag har inte pratat med bror min om rummet än,,, jag tänkte vänta tills vi fått hem lille ahlizee så han är glad över det iaf:P
Men nu ska jag fortsätta kolla på house, skriver ett par rader när jag kommit upp till sängen:P

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: h & e.

sv: va kul att du gillade våran blogg :)

2009-01-20 @ 22:55:30
URL: http://evhiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0