lite blandat=)~^~^~^~^~^~^~

Nu är det ju så att jag och min familj antagligen köper en chihuahua tik på lördag:) vad tycker ni man kan döpa en chihuahua tik till:D? Behöver lite förslag eftersom det inte är så långt kvar tills Lördag och jag är sämst på att hitta på namn:P Vore kul om
ni kunde hitta på någe bra namn:D?





Just nu sitter jag och kollar på vänner i soffan med jocke, mamma och min lilla gris Walther=)
JAg älskar verkligen alla vänner avsnitt:D finns ingen bättre serie enligt mig:P
Men jag tycker det är synd att dom inte gör fler avsnitt av vänner eftersom det är så pass många som tycker om vänner=/

Det är många som säger att dom pratat om att göra fler vänner avsnitt men dom tror jag Jennifer Aniston har blivit för känd för att spela Rachel Green, inte för att jag förstår hur man kan vara fööör känd för att spela en roll :S det verkar bara helt sjukt!
Men jag hoppas på att dom gör fler iaf:D

Vilken är eran favorit i serien vänner:P?


Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Hanna

Hmm, Nadia, Zita, Saga,(heter min voffs)Ladei, Pink, Lizzie :P:P Aa, massor ;)

2009-01-19 @ 20:03:45
URL: http://fronda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag döpte en hundvalp till ladei en gång, men hon som köpte den döpte om den till Tifa, hur hon kunde göra det förstår jag inte :O

2009-01-19 @ 21:12:52
URL: http://fronda.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0