Onsdag:P

Nu har älsklingen och jag åkt till Grundby jag tror vi ska sova här inatt eftersom vi ska fira Simon när han kommer hem=)
Blir antagligen inte mycket till att skriva blogg idag eftersom jag inte har min bärbara data:/

Idag har det vart en lugn dag, det började med att älsklingen väckte mig vid halv 9 tror jag och då skjutsa han in mig och Walther till mormor och morfar, jag slockna som vanligt ett tag i soffan när jag kom dig:P Men mormor väckte mig vid 11 tror jag och då gick vi ut och gick med lille Walther:D Det var ju så fint väder ute idag:D

Sen gick vi hem och käka lite:P

Mimmie min syster ringde när hon hade käkat klart och skulle tillbaka till jobbet, då tog jag en sväng till med Walther i det fina vädret och hälsade på min syster:P

Men hon hann inte säga mycket mer än hej eftersom hon hade bråttom till jobbet:P

Men fick iaf säga hej:D<3





Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi hämtar lilltösen:D<3<3  ohh vad jag längtar:P<33

Men nu ska jag gå upp och slå in Simons pressent sen ska vi käka lite tårta när han kommer hem:)

Skriver mer senare om jag får låna datan:P

Puss och kram till mina små hjärtegull:D<3<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha ja det är lika för mig också. Vill skriva men har ingenting att skriva :/ Sist jag hade värsta suuuget efter att skriva då hade jag hur mycket som helst jag kunde skriva om, men då hade jag för mycket så att jag istället inte kunde välja. Hahah!

2009-01-21 @ 17:54:19
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha ja, men jag är ju så.. jag kan sitta och skriva huuuur mycket som helst. Haha xD Men det blir jobbigt för dom stackars läsarna då :P

2009-01-21 @ 18:13:11
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0