Operationer

Jag förstår mig verkligen inte på dom som plastikopererar sig, jag gör verkligen inte det!
Jag kan förstå om man har vart med om nån olycka och vill se ut som man gjorde innan, men annars förstår jag inte hur man kan göra en sån sak!
Varför ska man förstora brösten t.ex? Det är ju inte så att bröst är allt en tjej har, det finns ju så mycket mer än bröst ellerhur?!
Och sen att folk opererar bort rynkor, VARFÖR? Alla precis ALLA åldras och får rynkor, så det är ju inget konstigt med det!
Jag skulle personligen aldrig utsätta mig för en sån sak!

Jag såg nyss på komande på TV, det var en tjej som var 72 år och hon hade opererat sig så mycket att det inte fanns en rynka;S det är ju så barnsligt!
Hennes första operation gjorde hon när hon var 16 år, det är ju verkligen inte normalt!
När man är 72 år SKA man ha rynkor, man är ingen 20 åring längre!

Förlåt att jag dampar men jag blir verkligen irriterad på sånt här!
Jag tycker personligen att det ser förjävligt ut när man plastikopererar sig!


Kanske skriver mer senare:) Men tack för mig sålänge:)


Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

låter klokt, fint med rosa ;)

2009-01-11 @ 19:01:59
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0