Skriver och Skriver

Jag vill inte låta rasistisk eller någe nu men jag såg nyss på nyheterna att det var två tjejor som fick välja att sluta (skolan) eller ta av sig sina dom där slöjorna som dom har på sig! Och jag tycker inte att dt är mer än rätt faktiskt!'

För vi som är svenskar får inte ha saker på huvudet i skolan och sådär!
Men sen är det många som säger att man inte ska bryta deras (traditioner) och grejer. Men Sverige har ju fått göra så! Vi får inte lära ut nationalsången i skolorna längre för det är rasistiskt och vi får inte gå med sverige tröjor offentligt!
Om vi inte får göra sånt så tycker jag inte att det är mer än rätt att dom får välja mellan dom valen!
Förlåt om det kanske låter rasistiskt men det är verkligen inte menat så!


Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0