Soffan=)

Förlåt så hemskt mycket igen för att jag inte har skrivit på länge, har blivit sjuk igen och har legat i sängen och inte orkar resa på mig därifrån:/

Men nu tänkte jag att jag skulle bli lite bättre på att skriva:D

Just nu sitter jag i soffan med Mamma och kollar på tv:P Och så ligger mina små bebisar hundar Walther och Ahlizee och sover här brevid, dom är så extremt söta:D



Imorgon så blir det Bio med min älskling:D (om jag inte har jätte hög feber) Om jag har för mycket feber så stannar vi hemma och tittar lite mys film och bara myser en massa:D<3<3


Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och hoppas på att jag kanske kan få lite sömn iaf=)

Lovar att skriva mer imorgon:D<3<33

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Vilken film ska ni se om ni går? :)

2009-01-31 @ 22:11:13
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Okej, vad mysigt! :) Nej jag vet faktiskt inte vad som går på bio just nu :/



Haha, "Det håller så länge det håller". Smart ;) <3

2009-02-01 @ 00:28:49
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0