Söndag

Hejsan alla:D

Idag blir det nog en lugn dag för min del:P Va uppe sent igår för min bror hade fest här hemma så det var fullt med folk:P
Trevligt var det iaf=)
Älsklingen och jag ska kanske gå på yes man idag :) Alla säger att den är bra så jag är lite sugen på att se den:P



Nån gång i veckan som kommer så ska jag och mamma åka och kolla på en liten chihuahua tik så min lille sötnos får en kompis:) Hoppas att vi köper henne:D hon är jätte söt och hon liknar min lille Walther jätte mkt=)

Men men jag skriver mer senare för nu ska jag käka frukost=)

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Alina

åå tack va snällt söt! :)

2009-01-18 @ 14:48:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0