Speglar

Hejsan på alla:D

Jag måste säga att jag tycker speglar är lite läskiga xD låter kanske lite konstigt men men:P

Dom är ju verkligen beroendeframkallande! Mest av tjejer men det finns en hel del killar också!
Jag tror faktiskt inte att jag vart i nån annas hem där det INTE finns en spegel, det är ju inte så konstigt att man har speglar hemma, jag är sjäv beroende av speglar plus att jag tycker det är snyggt att ha speglar hemma!

Men jag tror inte att man kan se sig själv i spegeln, antar att dom flesta missförstår mig när jag skriver så:P
Men dom som har anorexia t.ex dom ser sig juinte själv i spegeln ellerhur?!
Men vad är det som säger att det är helt säkert att vi ser oss själva som vi är i spegeln fast vi inte har nån sjukdom som t.ex anorexia?!
Bara en liten sak jag kom att tänka på men jag tror faktiskt att det är sant!
Skulle vara roligt att se om man ser sig själv som man ser ut i spegeln eller om man ser någe helt annat!
Nästan alla ser ju någe fel hos sig själva eller så tycker dom att dom är otroligt vackra:P

Så är det ju även om inte alla erkänner det=)

Jag skulle vilja ta reda på om jag ser mig som jag ser ut i spegeln eller inte:P Skulle vara lite kul faktiskt:D
 Det kan ju vara en jätte liten grej kanske men iaf, Lixom alla säger om mig att jag har en jätte liten näsa men när jag tittar mig i spegeln eller tittar på kort som är på mig så tycker jag att den är jätte stor:P Vilket jag tror är en grej som inte syns!
Ni tyckersäkert att det jag skriver är helt jävla sjukt, det tyckte jag med när jag snackade om det här första gången men sen så börja jag tänka igenom det och då lät det faktiskt rimligt:P

Om inte speglar fanns så tror jag att självförtroende när det gäller utseende skulle bara ett mindre problem eftersom man inte skulle springa omkring och kolla i den där j'vla spegeln och klaga på allt hos sig själv!
Finns ju inte så mycket man kan göra åt saken nu men det är tråkigt att det har blivit som det har blivit med vissa saker!

Men nu ska jag inte sitta och skriva mer om det här för då kommer det här inlägget bli så långt att ingen orkar läsa det;)
MEn skriver kanske någe annat inlägg senare ikväll eller så skriver jag imorn:)

Ta hand om er alla
Puss och kram till alla mina små hjärtegul<3<3<3



Vad folk tycker ^^
Postat av: Natha!XD

du vet om att det finns riktigt mkt forskning runt det där va? :P

2009-01-20 @ 13:20:04
Postat av: Elin=)

och då får inte jag skriva om det eller vad:S? skriver som sagt bara vad jag tycker och tänker

2009-01-20 @ 16:31:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0