Grattis Pappa<3

Hejsan!

Idag fyller min älskade och saknade pappa 46 år<3
Så idag blir det att äta lite tårta och sådär=)

Vi var även uppe lite tidigare idag vid hans grav och satte lite blommor som vi hade plockat här ute på tomten.

Idag är jag lite nedstämd så vet inte riktigt vad jag ska skriva, tänker mest på hur mycket jag saknar pappa=/<33

Tänkte säga till alla som inte vet, att våran pappa dog 1994 ( när jag var 2 år )=/<3

Skriver ett inlägg lite senare om jag inte har deppat ihop totalt!

Ta hand om er alla
Puss och Kram<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Zara

upp men hakan lilla gumman!!

pappsen finns med dej vart du än är!

vet att de är jobbigt,finns inte så mycket mer att säga om den saken. men vet att han är en stolt blivande morfar vart han än är! KRAMAR

2009-07-12 @ 23:16:11
URL: http://grabbarnasmamma.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0