Här Igen

Hejsan!

Jag blev ganska deppig ikväll, men sen kom Jocke hem och han tyckte inte om att jag var så ledsen så han sa att vi skulle kolla om det gick någe bra på bio!

Vi kollade runt lite och kom fram till att vi ville se baksmällan, men alla biljetter var slutsålda såklart!  Då tänkte vi att vi skulle se the proposal ist, men när vi kom till stan så ångrade vi oss eftersom vi igentligen ville se baksmällan:P

Så vi åkte till Grundby och hämtade Jockes jobbarkläder och sen ringde vi Kikki.

För det är så att Kikki ska åka till Finland i tre veckor så hon frågade om Jocke och jag ville bo i hennes lägenhet under tiden hon är borta och det tyckte vi lät som en toppen idé =D Både Jocke och jag tyckte det ska bli skönt att få bo själva utan alla andra =P Och vi menar verkligen inget illa mot våra familjer som vi pendlar mellan men vi vill helt enkelt bara vara för oss själva=D

Så på Torsdag flyttar vi in till stan i tre veckor och det ska bli skönt !



Ja ni det har inte hänt mycket mer idag om jag ska vara ärlig, men jag är iaf på lite bättre humör nu när Jocke har försökt få mig att bli lite glad =)

Just nu sitter Jocke på våran andra dator och bränner ut lite musik till bilen och jag sitter här och skriver blogg =P
Jag ska avsluta här nu och försöka döda alla mygg som är inne i rummet!
Vi glömde sätta i myggnätet innan vi åkte och det är inte sådär jätte smart gjort när man bor mitt ute i skogen, hahah smidiga vi är =D

Jag skriver mer imorgon.
Ta hand om er alla Puss och kram från mig<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0