HELG!

Hejsan på er =) !

Idag har jag namnsdag så mormor och morfar bestämmde sig för att köpa frallor och bjuda över mig och mamma på lite namnsdags fika :P Jag fick även en pressent av dom:D
Täcke och kudde till vagnen med örngott och påslakan till som hade mumin mönster=D det var verkligen jätte gulligt och någe som jag och Jocke hade önskat oss!

Så mamma och jag har vart nere hos mormor och morfar och bara haft det trevligt:P Sen så fick vi nästan springa hem för det var regn påväg och vi hade dynorna ute smarta som vi är =D Men vi hann hem precis innan det började spö regna:P

Nu sitter jag här framför datan och är gladare än någonsin känns det som:P
Det är lite konstigt att humöret kan gå upp och ner så snabbt, nästan läskigt. Ena sekunden kan jag vara så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen eller vem jag ska ta ut min ilska på sen helt plötsligt på bara en sekund så är jag glad som en solstråle sen kan jag bara börja grina helt plötsligt:P Det är faktiskt lite läskigt med graviditetshormonen, det är verkligen en berg- och dal bana:P
Tycker lite synd om Jocke som måste stå ut med mina hormonspruttar ibland, men han står ut och försöker göra mig så glad som det går =) Han stöttar mig alltid till 110% och så mycket mer, man kan inte önska sig en gulligare kille enligt mig =)<33



Jocke skulle bara åka och handla lite åt mamma sen så kommer han hem så jag äntligen kan få ge min älskling en kram=D
Vi ska antagligen åka till Hällberga till Camilla och Tero ikväll och grilla och bara ha det trevligt:P
Men nu ska jag gå ner till mamma och prata lite med henne=)

Skriver ett litet inlägg imorgon =D

Ha en trevlig Fredagskväll alla=)
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0