Helgen=)

Hejsan Svejsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen känner jag, det har blivt met sällan eftersom att vi inte haft internet på ett litet tag!
 
Men i vilket fall som helst så var jag, Jocke, Camilla och Tero ute och tältade på en ö i Fredags det var väldigt mysigt till en början.
Vi åkte ut på sjön i båten och letade efter en trevlig ö och vi hittade en liten mysig ö:D Packade upp allt på ön och slog upp tälten sen så åkte vi till mormor och morfars flotte för att jag och Camilla skulle kunna ligga där och sola och bada medans Tero och Jocke körde ring och sånt där efter båten=) Jag blev lite ledsen att jag inte kunde åka någe men jag och Camilla hade roligt:D

Efter ett tag blev vi hungriga så vi packade oss mot ön för att börja grilla, och jag måste säga att engångsgrillar är nog den sämsta uppfinningen dom var värdelösa :O Men men efter många om och men så blev maten klar, det var jätte gott=D och som vanligt så behöver man inte vara hungrig när man umgås med CAmilla och Tero;P Mkt mat blev det!

Efter maten satt vi bara där och pratade och hade det allmänt trevligt, och sen fick dom för sig att vi skulle ner och bada så Camilla, Tero och Jocke slängde på sig badkläder och gick ner och badade, jag kunde tyvärr inte bara eftersom jag hade så ont i ryggen=/ Tråkigt att jag inte kunde för det var hur varmt som helst i vattnet=D
Jag ställte mig där nere och tog kort på dom när dom badade ist ;P
Sen gick vi upp och satte oss runt våran fina brasa som vi hade gjort=D

Tyvärr så kom det upp ett jävla åskoväder så vi fick krypa in i tältet eftersom det regnade så mycket!
Efter en 45 minuter kanske så var ovädret precis över oss, och jag kan lova att jag ALDRIG har vart så rädd i hela mitt liv. Jag är inte rädd för åska i vanliga fall, men när man ligger på toppen brevid det högsta trädet på ön i ett tält så blev jag väldigt rädd!
Jag och Camilla satt och skrek när det blixtrade till usch det var läskigt!
Men men efter ett tag så försvann ovädret iaf så vi kunde sova=D

Dagen efter så blev det mer sola och bada på flotten tills Camilla och Tero var tvugna och åka hem till deras barn:P

På kvällen så skulle vi till Camilla och Tero igen men jag orkade inte för jag var så trött och hade ont i ryggen så Jocke åkte dit själv, men efter att jag hade vilat och sådär så ringde Jocke mig och då kom Camilla och hämtade mig så jag åkte dit iaf:D Det blev en mycket trevlig kväll=D

På Söndag så bestämmde vi att vi skulle hänga med Camilla och Tero på bio det blev ice age 3, den var jätte rolig=D
Efter bion så gick Jocke och jag vidare till Akropolis för att käka lite=) Det var jätte mysigt att få vara lite ifred och bara ha det trevligt, när vi var klara på Akropolis så ringde Tero och påminde Jocke om att dom skulle hämta en bil som Jocke och hans kompis ska laga!
Jocke och Tero hade helt glömt bort det, så vi åkte tillbaka hem till Camilla och Tero igen xD
Jag stannade kvar hos Camilla medans dom åkte till södertälje och hämtade den där bilen!
Hade jätte roligt med Camilla, går inte att förklara vad vi gjorde xD

Jocke och jag kom inte hem försen 00:15 usch vad trött jag var då, så det blev att hoppa i sägen på en gång=D
Det var verkligen jätte skönt att sova i våran egna säng igen, vi har inte gjort det sen vi åkte till Leksand!


Idag har det inte hänt sådär jätte mycket, Jocke har jobbat med Tero och jag har vart hemma hos mamma och bara tagit det lugnt=)
Blev lite rädd där ett tag för jag har haft (spänningar) i magen ett bra tag nu men det var ingen fara men blev lite orolig måste jag säga!

Men annars så är det fin fint med oss=D

Nu ska jag sluta skriva här för jag ser att det blev ett väldigt långt inlägg, så jag ska gå upp och spela kort med mamma och Jocke:P
Ta hand om er alla:D
Puss och kram<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0