Hos Syster Yster!

Hejsan!

nu sitter jag hemma hos min syster Mimmie och skriver=)

Idag gick jag upp klockan 06:00 och gjorde frukost till mig och älsklingen, sen när han åkte till jobbet så plockade jag undan frukosten och sådär=) När jag var klar med det så la jag mig i soffan och kollade på tv, men det var mest skit på tv:n så jag låg bara och bläddrade runt =P
När klockan var 07:45 så började det blir tråkigt och Mimmie hade inte vaknat än så jag tänkte att jag går och lägger mig och ser om jag somnar om, men precis när jag lagt mig så får jag en leverans rapport på mobilen, så jag ringer upp Mimmie direkt och pratar med henne!
Så jag slängde bara på mig skorna och gick över till henne =D

Var hemma hos henne lite efter 08:30, sen har jag vart här och hjälpt henne med baket och sådär tills imorgon när hon fyller =)
Mamma kom och hämtade mig och Mimmie vid 13:30 ungefär och då åkte vi till Tuna Park för att kolla på någe fint att ha på oss imorgn :P Jag hittade ingenting så jag tar någe jag har redan, men Mimmie hittade en jätte fin tunika=D
Mamma och Mimmie köpte även hårfärg så jag ska färga håret på dom båda=)
Efter Tuna Park så skjutsade mamma hem Mimmie sen skjutsade hon ut mig till Sara och Macke eftersom jag skulle vara hundvakt idag med =)
Macke kom hem lite innan 18:00 så då sprang jag över till Jocke direkt och så käkade jag lite sen skjutsade han in mig till Mimmie igen, för jag skulle fortsätta hjälpa henne att baka och städa =)
Nu har vi bakat lite, och jag har städat klart toaletten nu väntar jag bara på att Mimmie ska bli klar med städningen så att jag kan färga håret på henne nån gång =)

Efter att jag färgat håret ska jag ringa Jocke och säga åt honom att jag är klart så vi kan gå hem och sova, annars kommer jag inte orka med morgon dagen:P

Både Mimmie och Macke fyller så det blir fullt upp=)

Nu så tänker jag avsluta här för jag tror Mimmie är klar om nån minut=D
Men vi höres och synes!

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0