Hundvakt=)

Hejsan!!

Igår sov jag och Jocke ute i Hällberga för att vi var hundvakt åt Camilla och Teros hund Baloo=)
Så imorse åkte jag med Jocke till hans jobb så tog mamma upp mig där sen så åkte jag med mamma ut till landet:P Senare när Emil skulle inte till stan så hängde jag med in till Mimmie och (hjälpte) henne med deras  akvarium=) När klockan var 14:45 så kom mamma och hämtade mig för att skjutsa ut mig till Grundby för jag skulle vara hundvakt åt Sara och Mackes lilla hund=D Gud så söt hon var, dom hämtade henne igår så hon är bara 8 veckor=)

Var hundvakt från 15:30 till lite efter 18:00 då Macke kom hem från jobbet=)
Jag ska ut imorgon igen och vara hundvakt=D Macke kommer och hämtar mig 06:00 imorgon bitti så jag måste sova snart=P

Efter att jag hade vart hundvakt så kom mamma och hämtade mig en gång till och skjutsade in mig till Mimmie, så nu har Mimmie och jag vart ute på en lång promenad på lite över en timma=D Det är så skönt att vara ute och gå när´man har sällskap:P Sen får man ju prata av sig lite också=)


Igår så såg man ett tydligt mönster på magen när våran lillsnutt tröck till=) <3
Helt underbart! H*n rör sig jätte mycket och det är så mysigt=D
Nu är det inte jätte långt kvar tills Jocke ska skriva på faderskapet heller, känns skönt=D<33
Men nu ska jag ta och sluta här för att slänga mig i sängen:P

Men jag skriver mer imorgon=D

Ta hand om er alla
Puss och kram
<33

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0