Kväll!

Hejsan!
Nu är jag här igen =)

Jag kom ut på en promenad med min syster vilket kändes jätte bra även om det var alldeles för varmt för min del!
Efter promenaden hängde jag med Mimmie hem och hjälpte henne lite med städningen inför hennes födelsedag på Lördag, ska tillbaka till henne imorgon kväll och hjälpa henne lite då också =)

Jocke kom och hämtade mig hos Mimmie lite innan 17:00, då åkte vi hem till lägenheten och lagade mat!

Jocke åkte och fixade någe på bilen direkt efter maten, så jag slängde ihop en matlåda till honom och plockade undan maten och sådär.  När jag var klar med allt så satte jag mig framför tv:n och kollade lite på allt skit som gick där.
Nu har Jocke kommit hem igen så han ska bara diska klart sen så ska vi åka iväg en liten sväng igen =)


Imorgon så ska jag vara hundvakt åt lilla Mimmi igen ( Sara och Mackes hund ) från klockan 15:30 tills Macke kommer hem =D Ska bli kul tycker jag!




Nu måste jag avsluta för nu ska vi åka iväg =)
Slänger kanske in ett inlägg till ikväll om jag hinner!

Ta hand om er alla
Puss och kram
<33

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0