Måndag=)

Hejsan!

Igår så var jag och Jocke ute i grundby för att fira Natha som fyllde 14 i Lördags=)
Var väldigt trevligt där ute måste jag säga.
När vi hade vart där ett litet tag så skjutsade Jocke in mig till stan för att jag skulle ut och gå med min syster Mimmie. Vi gick ut och gick en promenad som jag tror tog ungeför en timma, jag höll inte riktigt koll på tiden =P

När vi kom hem till Mimmie så ringde jag Jocke för att kolla om han var påväg in till stan, eftersom att vi skulle fika hemma hos Mimmie och Jimmi!
Men det visade sig att killen som skulle komma och kolla på Jockes bil var lite sen så han kom inte försen efter 20:00.
När klockan var 20:40 så kom Jocke iaf till Mimmie och Jimmi och det visade sig att han hade fått bilen såld=D
Så nu har vi pengar till att köpa en bil som man får plats med barnvagn och så i =)

Vi kom hem ganska sent igår men vi slängde oss i sängen för att sova direkt när vi kom hem!!


Idag så ringde älsklingens väckarklocka 06:00 och han var inte pigg på att gå upp =P
Men jag gick upp direkt och satte på kaffe till honom och sådär, sen så fick jag  upp honom!
Vi käkade lite frukost sen så skulle han åka på en gång =P  Så när han hade åkt så sprang jag omkring och plockade undan efter frukosten och bäddade sängen=) När jag var klar med det så la jag mig för att läsa!
Va ingen jätte rolig morgon eftersom jag bara låg och väntade på att Mimmie skulle ringa så att vi kunde gå ut och gå!

Hon ringde ungefär 10:00 och då fixade jag mig lite snabbt sen så gick jag för att möta Mimmie! Så vi har vart ute på en promenad på ungefär en timma idag med, jag känner mig lite duktigt =P

När vi kom hem så käkade vi lite lunch sen spelade vi kort som vanligt xD
Mamma ringde när efter ett litet tag och sa att vi skulle åka till Tuna Park och köpa leggins till mig. Mimmie och jag slängde på oss skor sen sprang vi ner till mamma somstod och väntade på oss !

Slutade med att jag fick ett par leggins och ett par byxor som mamma och Mimmie tyckte jag skulle ha =)

Nu sitter jag här och skriver i min lilla blogg, ska slänga mig i duschen så fort jag har skrivit klart =D

Jocke och jag åker ut till Hällberga ikväll och sover där för vi ska vara hundvakt, så jag kommer nog inte skriva någe i bloggen ikväll! Men jag skriver mer imorgon !

Ta hand om er alla.
Puss och kram
 <333

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Har ni bestämt någon bil än då? :)

2009-07-20 @ 17:47:55
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0