Trevlig kväll igår=)

Hejsan!

Igår så fyllde min syster Mimmie 21 år och Markus 22 år =)

Så först så åkte Jocke och jag till Mimmie och fikade 12:00 sen direkt efter det så åkte vi till Grundby för att skjutsa Anna-liisa, Benny och Jesper till stan för dom skulle käka på Akropolis vilket slutade med att Jocke och jag också hängde med för att käka där=) Det var väldigt gott=D

När vi käkat klart så åkte vi hem till Grundby eftersom vi skulle fira Markus lite också. Jag sprang in och fixade mig inför kvällen lite snabbt bara, sen så gick vi alla över till Sara och Macke:P
Han fick en kudde och en filt av mig och Jocke eftersom att han älskar att vila!

Vet inte riktigt hur längde vi var där men trevligt var det iaf =)
 
vi var hemma hos Mimmie igen klockan 18:30 eftersom hon hade lite fest=)
hon fick en te sak av mig och Jocke vilket hon blev jätte glad över!

Var verkligen jätte roligt hemma hos Mimmie vi åkte inte hem försen 03:30, och vi var ju inte lite trött xD
Hoppas du fick en rolig kväll Mimmie=)<3



Imorse så vaknade inte vi försen 12:30 hihi:P Som sagt så blev det ju lite sent igår!
Vi gick upp och käkade lite och sådär sen så åkte vi till Mora så nu sitter jag här!
Jag ska tvätta lite kläder medans Jocke är och Jobbar =)
Vi blir kvar ute i Mora idag för jag ska vara hundvakt imorgon igen, och jag ska vara där redan 06:30 så Jocke släpper av mig där när han åker till jobbet=)


Nu så ska jag avlsuta här och gå ner och umgås lite med mamma och mina små hundar=)

Ta hand om er alla
Puss och kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0