Vecka 31+0 <3

Hejsan!

Nu har jag precis käkat lunch=)
Blev nudlar <3 Jag älskar det!

Så nu är lillsnutten i magen nöjd, h*n sparkar bara mer och mer för varje dag som går tycker jag  och det är jag glad över=D

Det är massor som har frågat om jag inte har fått nån spark på t.ex revbenen så det gör ont men jag har klarat mig ifrån det=D Ska kanske inte säga det för då kommer det vell en spark där snart ;P

Ohh jag är så glad att det börjar närma sig September! Ni anar inte vilken underbar känsla det är =)
Jag måste även säga att jag älskar att vara gravid, det är många som mår dåligt över någe men jag har inte mått dåligt alls! Det enda som jag har haft är att jag mådde illa en vecka men det tycker jag inte räknas :P Plus att jag är så glad hela tiden =D
Känns helt underbart att det bara är 9 veckor kvar<3 om ungefär 9 veckor så har vi våran älskade ängel här i våran famn, nu vill jag att tiden ska gå jätte fort, tiden går så sakta när man längtar!
Om några veckor är Jocke och jag världens lyckligaste föräldrar<3


Jag skrev inte någe igår kväll när vi kom hem för när vi åkte här ifrån till Grundby så åkte vi och kollade på en bil i torshälla!
Det tog lite längre tid änvi hade räknat med när vi var vid bilen, men nu har vi iaf en bil som vi får plats med barnvagn och sånt i =) Jocke är jätte glad över att han hittade bilen!
När vi hade köpt bilen så åkte vi till Grundby och käkade på en gång det blev hamburgare ( hemmagjorda ) jätte gott!
Efter att vi hade ätit så gick Jocke och jag över till Sara och Macke för han ville se deras söta lilla hund som dom hämtade i Måndags=) Han tyckte hon var jätte söt men hon låg och sov när vi kom så han fick bara se henne när hon låg still vilket han tyckte var lite tråkigt men men han får kolla på henne en annan dag=)

När vi kollat på Mimmi ( hunden heter så ) så gick jag och Natha över för att kolla på kattungarna som deras grannar fått, eftersom dom i Grundby ska köpa en=) Dom var jätte söta =D<3
Direkt efter det så åkte jag och Jocke till Hällberga för att han var tvungen att fråga Tero om en sak på bilen, har ingen aning om vad för jag förstod inte vad dom prata om =)

När dom pratat klart om bilen så åkte vi till Ekängen och handlade lite mat så vi har någe att äta =P Jag fick någe så extremt ont i ryggen när vi gick där inne på Ekängen, så vi skyndade oss sen så åkte vi fort hem så jag kunde lägga mig i badet, det blev lite bättre när jag fick varmvatten på ryggen iaf =) Men det blev ingen promenad med Mimmie eftersom jag hade så ont i  ryggen =/
Men nu sitter jag och väntar på att Mimmie ska ringa så att vi kan komma ut på en promenad=)

Känns som det här blev ett ganska lång inlägg så jag ska avsluta här!

Skriver mer ikväll om det inte blir för sent!'
Ta hand om er alla
Puss och kram
<33

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Vad bra att graviditeten går så lätt :D Kan det inte bara bli September någon gång? :o



Svar: Skönt :D Jag vill ha! :(

2009-07-23 @ 13:47:24
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej , ska vi följas åt via bloglovin?



Jag är en ung 2 barns mamma som har panikångest.



Kram sandra!

2009-07-23 @ 18:36:19
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej m blev det någon promenad?



Kram

2009-07-23 @ 20:27:45
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0