Älsklingens födelsedag:D<3

Hejsan=)

Idag fyller min underbara älskling Jocke 19=D
Vi vaknade runt 08:00 imorse men vi var så trötta så vi låg kvar i sängen och bara tog det lugnt:P Jocke låg och kände lite på magen också, han fick en liten grattis spark:D<3
Innan vi gick upp så fick han sin födelsedagspressent av mig:) Han fick ett par söta bebisstrumpor och ett pressentkort på blue lotus (500 kr) han blev jätte glad:D

Efter det så käkade vi lite frukost sen så skjutsade Jocke in mig till stan för jag skulle träffa Linda där=)
Vi sprang och gjorde en liten sak som jag inte kan säga:P Men det gick ju bra tycker jag:D Dom var lite otrevliga där men allt annat gick fin fint=)

Efter det så hängde jag med henne tillbaka till hennes skolan (skiftinge) och sprang omkring där ett tag=)
Sen hängde jag med Natha hem till hennes mamma ett tag. Både jag och Natha höll på och somna som stockar på bussen xD När vi kom hem till henne så käkade vi lite macka sen så satte vi oss vid datan och bara kollade (sjuka bilder) :P<3
Skulle igentligen ha hjälpt henne med att packa men Jocke kom och hämtade mig så jag hann inte hjälpa henne :P

Nu sitter vi här i soffan och kolla på Jönssonligan och väntar på att alla ska komma och fira honom=)<3

Men jag skriver mer sen ikväll om jag hinner, ta hand om er alla:D
Puss och kram<3 (Jocke,Jag och Johanna)

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Hälsa grattis! :)



Svar: Haha ja det är sant :D <333

2009-06-04 @ 21:36:44
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0