Avslutning=)

Hejsan!

Igår åkte Jocke och jag till Skiftinge för att kolla på Jespers och Nathas avslutning och så ville vi säga hej till våran gammla lärare men vi hitta inte han bland allt folk :/
Men vi pratade med en av Jockes gammla lärare och det var trevligt han blev glad av att se Jocke igen:P

Måste tillägga att många var väldigt fina också=)


Efter avslutningen så åkte vi hem för att käka lite, så det blev korv med bröd:P
Vi slängde i oss det sen så åkte Jocke och jag hem till mig och det första jag gjorde var att slänga mig i badet för jag frös så mycket:P
Låg där ett litet tag sen så slängde jag på mig min morgonrock och gick upp och satte mig i soffan=)

Pratade lite med mamma innan hon skulle sova, sen så kom Jocke upp så vi låg och kollade på vänner:P
Efter ett tag så mårkte han att jag började bli trött så han gick och hämtade en filt åt mig så somna jag så gott i soffan:D<3
runt 23:30 så blev jag väckt för då skulle vi gå upp och lägga oss:P

Det var det mesta som hände igår=)

nu ska jag gå ut med hundarna en sväng och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra:P
Men ta hand om er alla:D
Puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: ida

Jag träffade er, du såg as söt ut med din lilla mage:D <3<3

2009-06-09 @ 13:10:43
URL: http://stjarnfeldt.blogspot.com
Postat av: ida

Jag träffade er, du såg as söt ut med din lilla mage:D <3<3

2009-06-09 @ 13:10:57
URL: http://stjarnfeldt.blogspot.com
Postat av: Linda Pettersson

Det var kul att du kom dit :D Kommer över i veckan ngn gång o lämnar skorna :D Tack för lånet dom var jätte sköna att gå i :D:D <3333

2009-06-09 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0