Barnmorskan<3

Hejsan!

Skulle ingentligen ha skrivit det här inlägget igår men det hann jag inte med:P

Igår var Jocke och jag hos barnmorskan=)
För det första så hade hon sagt att jag inte fick kissa på morgonen så jag höll ju på att kissa på mig:O
När vi kom dit fick jag iaf kissa (vilket lättnad).

Hon tog lite blodprover på mig och kollade mitt blodtryck och allt var som det skulle:D
Sen gick vi tillbaka till hennes rum och pratade lite allmänt om allt=)

När hon skulle känna efter vart min livmoder sitter ungefär så måste hon ju trycka lite på magen, varje gång hon tröck till på magen så fick hon en spark tillbaka från våran lilla älskling där inne:D hahha såå söt h*n är:D<3
Efter det så mätte hon min mage också och den har vuxit 22 cm redan:P
När hon hade mätt klart så skulle vi lyssna på hjärtljuden och hon visste ju redan vart h*n låg eftersom hon fick en massa sparkar där inneifrån, så hon hitta h*n direkt men den lille sötnosen smet hela tiden ( vände bort sig med andra ord) men men efter ett tag så låg h*n still där inne så hon kunde lyssna ordentligt:D Helt underbart att få höra hjärtljuden<33

Vi fick ett nummer som vi ska ringa för att boka en tid så att Jocke och jag får skriva på ett papper som visar att Jocke är pappa till våran älskling=)



Nu sitter jag här framför datan med min söta hundar sovande bakom ryggen på mig:P
Och jag lovar att jag håller på dör för jag är sååå sugen ¨på jordgubbar:O Måste verkligen ha det idag:O!!

Men nu ska jag  avsluta här för jag ska plocka undan frukosten:P
 
Ta hand om er alla, puss och kram<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda Pettersson

Ååh gud vad gulligt! Härligt att läsa Elin :D <33

2009-06-12 @ 00:56:36
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Och grattis, också! =D

Fortsätt skriva på! ^^

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ♥

2009-06-12 @ 00:57:32
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

Ååh gud vad gulligt! Härligt att läsa Elin :D <33

2009-06-12 @ 00:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0