STUDENTEN!<3

Hejsan:D

Igår så tog min älskling studenten:D

Vi hade ställ klockan på 06:45 för att vi skulle hinna duscha innan Johan kom men vi vaknade inte riktigt av klockan så vi vaknade av att Johan ringde 07:30 och sa att han var påväg xD.
Vi slängde oss upp ur sängen och sprang ner för att duscha och vi hade nog duschat klart 07:35 det gick väldigt fort :P.
När Johan kom så skålade Jocke och han lite sanbbt och sen var det bara för dom att packa sig in i bilen för att åka till skolan=)

Tiden innan vi skulle in till stan gick åt att fixa för allt här hemma och det var kul:D
klockan 13:00 så åkte vi mot Rekarne, det var verkligen inte lätt att hitta nånstanns att parkera. Det slutade med att vi parkerade uppe på en trotoar;P

Vi gick fram till skolan och sen stod vi där och väntade på att alla skulle springa ut=)
När dom hade sprungit ut så ringde jag efter Jocke för att kolla vart han var, hittade han tillslut vid en trappa:P
Gav honom en kram och puss sen stod vi och pratade lite, han fick en massa saker runt halsen. En rosa badring från min syster vilket jag tycker var det bästa:D
Sen gick jag med Jocke till hans flak och stod där och pratade tills det var dags för dom att åka iväg:D

Jag skulle igentligen ha sprungit ner till Rinmanskolan för att säga grattis till min kusin Linn som tog studenten men jag hann tyvärr inte eftersom det var så mycket folk så hann jag inte springa ner till skolan innan dom åkte iväg med sinaflak:/ Men GRATTIS TILL STUDENTEN LINN IAF:D<33

Jag, Anna-liisa, Benny, Simon och Jesper åkte hem när Jocke åkte runt på sitt flak, och fixade lite här hemma=)
Jocke ringde efter lite drygt en timma och sa att vi skulle komma och hämta honom.

När vi hade kommit hem så tog det bara en halvtimma tills det kom en massa folk och det var en riktigt trevlig kväll även om vi inte var uppe sådär jätte sent:P

Orkar inte skriva om allt vi gjorde på kvällen det blir för mycket då:P



Idag har vi vart iväg till biltema och kollat på lite saker, dom hade inte kvar det Jocke letade efter så vi sprang omkring och kollade på annat ist:P Sen bar det av hem mot Eskilstuna när vi hade vart där i ungefär en timma=)
Innan vi åkte hem så svängde vi av till Elgiganten och köpte Guitar Hero METALLICA :P
Så nu sitter han och spelar som en tok:P
Han ska spela tills maten är klart sen så åker vi till Mora för att hämta lite skor, för Linda ska komma över och kolla om hon kan låna några till sin avslutning imorgon=)

MEn nu ska jag avrunda här, ska kolla lite om det finns någon kul film som går på bio ikväll för Jocke och jag hade tänk slösa lite pengar på en myskväll=)

Ta hand om er alla:D
Puss och kram<3<3



 

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha jo jag vet ju det ;) Men man måste få ha det :D

2009-06-07 @ 17:51:03
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

Tack för lånet av skorna blev jättejätte fint (: Älskar din blogg elin! ses i morron puss (: <33

2009-06-07 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0