Oj oj vad länge sen det var jag skrev!

Jag har inte skrivit på över en månad ser jag, vilket beror på att det har hänt en massa saker:P Har inte kunnat skriva någe eftersom jag har haft så mycket i huvudet men har inte kunnat skriva om det eftersom inget var bestämmt,
*Hade tänkt börja skriva nu igen iaf:D

Just nu sitter jag hemma hos min syster yster Mimmie och inte gör mycket alls:P Hon ska snart åka och jobba så jag sitter kvar här tills mamma kommer och ska skjutsa ut mig till Grundby=)
Ska vara barnvakt åt Tuva och Nellie för Sara ska börja i skolan idag och Markus jobbar så det ska bli kul att busa med dom små sötnosarna:D
Senare så ska jag och älsklingen fixa lite saker sen bara ta det lite lugnt:P



Men nu ska jag umgås lite med min syster innan hon åker till jobbet, försöker skriva ikväll om jag har tid ska försöka bli bättre på att skriva blogg igen:D

Puss och kram till mina små hjärtegull:D<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelinafahlström

Jag längtar :D

2009-03-30 @ 17:51:54
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha oj, förlåt. Ja tack till din telefon också! :D <3<3

2009-03-30 @ 18:23:09
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var på tiden för uppdatering. :P

2009-03-30 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0