barnvagnen:D<3

Hejsan:D

Idag fick vi äntligen våran efterlängtade vagn:D Den är sååå fin:D<3<3<3
Magen har börjat växa massor:O Allasom jag frågade om när magen ska börja växa, sa att det brukar bara smälla till och så är det en stor mage där på envecka bara... jag trodde inte att det skulle gå så fort, men det sa verkligen bara poff:D<3<3
Jag bara älskar att känna hur våran lilla älskling rör på sig där inne:)<3<3

Imorgon ska jag och Jocke åka in till mödravården, känns skönt när vi ska till mödravården, känner mig mer trygg då eller vad man ska säga:) (ni som ska ha barn kanske förstår hur jag menar:P)

 Just nu sitter jag här och tittar runt litepå en massa bloggar och lite på min bdb:) Ska bara läsa någrafler bloggar sen så ska jag och Jocke hoppa ner i sängen och sova:D

Skriver litemer imorn:P
Sov gott alla:D
puss och kram<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Hehe, vad skönt att den äntligen har kommit. :)

2009-05-12 @ 00:11:03
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0