Det är ju sjukt!

Är det bara jag som inte förstår hur Kissie (tror det var så hon hette) kan vara så populär!
Jag förstår inte hur en sån människa vara så intressant att läsa om?!

Min syster sa till mig att hon hade skrivit ett elakt/sjukt inlägg om barnvagnar och amning!
Jag var tvungen att läsa det inlägget efter att min syster hade berättat om det, och jag behöver ju inte säga mer än att hon verkar ju vara helt j*vla borta i huvudet när hon skriver! Plus att hon inte verkar veta ett skit om någonting. Nästan allt hon skriver om blir dubbelmoral eftersom hon skriver ena dagen om att hon t.ex är emot det och andra dagen att hon är för det:S Aja jag blir bara tokig på sånna människor!

Hon tycker att unga mammor ska låsas in i en bur med sina barnvagnar för dom tar upp hela vägen  när dom går på stan, men det är ju samma sak med dom som har rulator och dom som har rullstol. Det är ju bara att acceptera alla dom, det är ju inte så smidigt att gå runt och bära på ett litet barn som ligger och sover en hel dag på stan t.ex!



Nu fick jag ut lite av min ilska iaf=)

Ta hand om er alla:D
puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Ja, sjuk är hon verkligen men det är inte värt att lägga energi på att varken tycka illa om eller kommentera hennes idiotiska inlägg.. hon tjänar ju på det så det är antagligen därför hon skriver sånt, det är provocerande. :P Bäst att bara skaka på huvudet och sen glömma. :P

2009-05-06 @ 23:24:15
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0