Hejsan:)

Hejsan:P

Är det bara jag som tycker det är tråkigt att (15 år och gravid med tvillingar) ska sluta blogga:/?  Jag gillar verkligen hennes blogg och tycker det är väldigt tråkigt. Men jag förstår också hur hon känner, hoppas bara på att allt går bra med henne och tvillingarna:)



Imorgon så ska jag och Jocke på våran första föräldrautbildning:D
En i Jockes klass som nyss har fått barn sa att det tydligen var helt värdelöst att gå på den där utbildning för man lärde sig verkligen ingenting, men vi tycker iaf att det är värt att gå på dom där fyra träffarna. Det är ju inte så mycket:P
Hoppas på att man träffar nån trevlig i gruppen=)
Ska skriva imorgon om hur det var på träffen=)


Idag så hade jag bestämmt med min syster att vi skulle hitta ¨på någe kul, så Jocke skjutsade in mig till henne när han åkte till skolan men jag hann inte vara där mer än en halv timma ungefär innan Tommy ringde och sa att hon skulle komma och jobba:/ Det var lite trist, så jag fick ringa efter skjuts för att komma hem igen vilket inte var lätt:P
Fick iaf tag på mamma som skjutsade mig till mina kusiner för mormor och morfar var där och tvättade alla fönster:)
När jag kom dit så satt jag och pratade lite med kusinvitamin för hon hade sovmorgon:) Så det blev en trevlig morgon iaf;)<3
Sen har jag bara vart hemma med hundarna och vart ute och gått med dom lite såklart=)<33

Nu sitter jag och tittar ut på det tråkiga vädret, jag tycker det ska bli sol så att man kanske kan få lite färg på sig xD

Aja nu ska jag avsluta här och se om jag kan få skjuts in till stan för att fixa Jockes födelsedagspressent:P

Men ta hand om er alla:D
puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Hoppas att allting går bra :) Vem har blivit pappa i jockes klass? :o haha.

Längtar tills man få se plutten :D<33

2009-05-28 @ 18:16:19
Postat av: Sara

Men herregud Elin är du gravid?! Det hade jag inte en aning om! Grattis!!! Nu blev du lite smått förvirrad och undrar vem jag är :P Sara A 9b remember? ;P Grattis så grymt mycket!!! Vad roligt :D

2009-05-30 @ 12:08:14
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0