Hjärtljudet<3<3

Hejsan:)

Igår var jag och Jocke hos barnmorskan och vi fick höra hjärtljudet på våran lilla älskling:D<3 Det var verkligen helt underbart<3
Jocke fick samma blick som på ultraljudet, går inte att beskriva blicken men en lyckligare Jocke har jag aldrig sätt bara under dom två händelserna<3<3

Barnmorskan sa att allt var som det skulle hjärtljuden slog som dom skulle (väldigt fort) och min mage var normalstor:)
Alla prover dom tog på mig var också normala värden:D
Vi anmälde oss till föräldra kursen när vi var där också, den börjar den 29/5=)<33
Och så fick vi en ny tid för att träffa barnmorskan, nästan gång ska vi dit den 9/6=)<33

Vi båda längtar så mycket till September:) Men det är bara fyra månader kvar även om det känns som att det är evigheter kvar tills det är dags:P<3

Nu ska jag gå och byta om sen så kommer Jocke ut och hämtar mig och så ska vi åka och kolla påen bil som vi kanske ska köpa=)<33

Ta hand om er alla:D
Puss och kram<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0