Jobba/Hjälpa!

Nu ska mamma och jag åka in till min syster och hjälpa henne med hennes jobb=)


Hon Jobbar hos våran morbror och städar!
Hon ska städa hela willys lokalen (dom byggen en ny) och hon har inte äns gjort klart halva stackar'n:/<3
Så mamma och jag åker in och hjälper till lite:D<3<33

Puss och kram till alla<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack så himla, otroligt mycket för att ni kom och räddade mig! Annars hade jag varit kvar än! Ni är bäst, jag älskar er! Ni räddade verkligen mitt liv idag! :D

2009-05-06 @ 23:18:29
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0