Lördag Morgon

Hejsan=)

Här sitter jag helt själv hemma på en väldigt tråkig lördag:P

Både jag och Jocke vaknade innan fem imorse så vi gick in och drack lite vatten och sådär sen gick vi upp och la oss igen (båda är sjuka) Jocke kunde inte somna alls men jag somnade efter en timma ungefär. Jag har så ont i huvudet och halsen, jag som trodde att jag hade klarat mig från att bli smittad:/


Blir att sitta här tills Jocke kommer hem från jobbet sen efter det ska vi käka lite lunch sen ska vi nog åka hem till mig och sova där idag.
Blir kanske att hänga med Mamma till Pelle och Åsa för att kolla på Eurovisioncontest=)<3<3


Ohh vad kul nu kom första sparken för idag inne ifrån magen:P <3
Det är så mysigt när h*n ligger där inne och sparkar=)
Älskar dig min söta lillsnutt<3<3


Nu ska jag inte skriva mer för det kommer bli ett jätte tråkigt inlägg om det inte redan är det:P

Men om det är nån som vet några bra låtar man kan lyssna på så skriv vad dom heter :P Sitter här och har ingen aning om vad jag kan lyssna på:(<3

Ta hand om er alla:D
Puss och kram<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Du kan lyssna på Pain of salvations verision av Halleluljah:) den är bäst!!<3<3<3

2009-05-17 @ 13:26:02
URL: http://linnbraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0