Måndag 18/5-09

Hejsan alla:D

Här sitter jag inne och kollar ut genom fönstret när det öser ner en massa regn:/
Jag är sjuk och det regnar ute vilken toppen dag:(



Idag vaknade jag av att mormor ringde och frågade om jag ville komma ner till dom och äta frukost, så jag slängde på mig kläder och satte på koppel på hundarna och gick ner dit och fick frallor:D<3
Sen har jag setat där tills nu=)
Morfar skjutsade hem mig eftersom det började regna och han tyckte inte att jag skulle gå ute i regnet när jag är sjuk:P
Så det var ju bra iaf:D


Och nu sitter jag och väntar på att min syster och Mamma ska komma hit.
Min syster ska sova ute hos oss typ hela veckan så det ska bli kul att ha lite sällskap på dagarna:D<3<3

Men nu ska jag inte skriva mer:P
Skriver kanske nån rad ikväll=)

Ta hand om er alla:D<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linn

Svar: Nej, men mamsen är ute efter ett hus! Men hon jobbade igår så jag och ello fick gå och kolla istället =)

Förresten, fin bloggen har blivit!

<33

2009-05-18 @ 14:27:49
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0