Obeskrivligt<3

Hejsan!

Nu sitter jag här igen och skriver lite:P

Jag måste bara säga att jag tycker det är så synd att bara vissa människor får chansen eller vad man ska säga att få känna sitt eget barn röra sig inne i magen. Alla kan ju få chansen att känna utanpå men just den känslan att känna att h*n rör sig där inne det är helt otroligt. Det går verkligen inte att beskriva känslan=)<3 Helt underbart är det iaf<33



Idag vakna jag av att Jockes väckarklocka ringde klockan 07:00 USCH säger jag bara.
Vi gick upp och käkade lite frukost och efter det så åkte Jocke till skolan och där satt jag helt för mig själv och antog att hela min dag skulle bli extremt jätte tråkig!
Men jag ringde Mormor och Morfar och frågade om dom kunde komma och hämta mig för jag ville åka hem till mina små söta hundar som jag saknade så mycket:)<3 I vilket fall som helst så kom Morfar och hämtade mig, när jag hade vart hemma ett tag så skickade jag iväg ett sms till min kära kusin Linn och frågade vad hon skulle hitta på idag, men hon var ju i skolan och efter det så skulle hon rida, så det blev ju inge bra:/
Men efter ett tag så kom det ett litet sms från kusin vitamin att hon var påväg ut till mig:D
Jag fick ställa upp och vara en vacker (modell) xD hahha för hon skulle lämna in en uppgift idag, så hon tog lite kort på mig och sådär, sen så hängde jag med henne in till hennes skola för att lämna tillbaka kameran och lägga in bilderna på datan:P


Efter det så gick vi tillbaka till bilen för att åka till Ö&B för att köpa en sololja till Linn, vi sprang runt där som idioter och letade men inte f*n hitta vi nån sololja:O
Jag ringde till mamma för att fråga vart på Ö&B hon hade hittat den, hon förklarade helt mysko tyckte vi!
Det slutade med att vi frågade en tjej som jobbade där och hon hade ingen aning så vi blev lite smått irriterade och gick där ifrån.
Efter Ö&B så åkte vi vidare till Tuna Park för att hitta en svart t-shirt till mig som jag ska trycka BEBIS på=)<3 Men det slutade ju inte direkt bra om jag får säga vad jag tycker, med andra ord så gick vi därifrån utan nån t-shirt!
När vi hade sprungit klart på Tuna Park så åkte vi hem till Linn för att göra mat, men det fanns ingen mjölk hemma hos henne så vi åkte hem till mig ist och gjorde iordning makaroner och ostsås<3 det är så gott:D<3 våran lilla specialitet:D<3
När vi hade käkat klart så skulle Linn dra sig hemåt eftersom hon skulle rida =)

Men tack Linn för att du räddade min dag som jag trodde skulle bli extremt tråkig:D<333



När Linn hade åkt hem så ringer min söta älskling Jocke och frågar om jag hade glömt bort att vi skulle åka till Johanna (Jockes kusin) och fira henne eftersom hon fyller år idag=)<3
Och det hade jag självklart gjort (förlåt Johanna) Jocke hade viserligen också glömt bort det men men.
Han kom ut och hämtade mig sen drog vi in till Johanna:D
Det var trevligt att få träffa den lilla tösen igen<3

När vi skulle åka hem så bestämmde jag och Johanna att vi ska springa runt lite på stan imorn och jag säger bara tack till Johanna som räddar min annars väldigt tråkiga dag imorn:D<33

Jag hade verkligen inget planerat inför den här veckan så jag trodde hela veckan skulle bli jätte tråkig men det ser jun ljust ut nu iaf:D


Nu ska jag avrunda här för Jocke sitter själv borta i soffan och väntarpå att jag ska komma och sätta mig:)
Men jag skriver en liten rad imorn:D

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Hihi, huvudsaken är att ni iallafall kom igår och tack för idag gumman, det var jättekul! =) <3

2009-05-26 @ 19:11:51
Postat av: Linn

Tack modellen ;) Fick mvg i ämnet! <33

2009-05-27 @ 20:29:48
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Ja det är verkligen obeskrivligt underbart när man känner bebisen i magen. Jag saknar verkligen den känslan!

2009-05-31 @ 21:55:33
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0