Sent en lördagkväll=)

Hejsan!

Nu sitter jag här och lyssnar när Jocke, Benny och Pär sitter och pratar om allt och inget. Det låter verkligen jätte dumt det dom pratar om, dom är ju inte direkt nyktra så nu kan ju bara gissa hur det låter xD haha:P

Ikväll var vi hos Bennys granne och sjöng karaoke eller jag sjöng inte så mycket för dom flesta låtarna var på Finska, men det var ju lite kul:D

Men nu ska jag vara med och spela killer med Benny, Jocke och Pär så jag skriver lite imorn:D'

Puss och kram till mina små hjärtegull<3<3 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Amanda

Ah vad avis jag blir! Jag har allid avskytt barn, men nu sista månaderna har jag fått värsta bebis-rycket

2009-05-24 @ 13:01:21
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0