Barnmorskan!

Hejsan!


Jag vill inte tänka på hur länge sen det var jag skrev nu :O Känns verkligen hemskt!


Idag har jag iaf vart hos barnmorskan på kontroll,allt var jätte bra med mig:D


Molly är 7 veckor och 1 dag idag, det går ju jätte fort :O Känns som att det bara gått nån vecka=) Hon är helt underbar våran älskade dotter <3<3

Ska försöka skriva oftare nu, vi ska beställa internet nu har vi bestämmt nu iaf, så jag hoppas att det går fort så jag kan komma igång med bloggen igen =)


Just nu sitter jag och kollar på Molly när hon sover, kan sitta och titta på henne i timmar<3

Nu ska jag stänga ner här och fixa lite mat åt Molly för hon vaknar nog snart och vill äta =)




Längtar till Onsdag<33


Ta hand om er alla puss och kram<3<3<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Hejsan gumman!



Vad kul att du var in till mig, jag blir alltid lika glad då jag ser att du varit inne!

Med oss är det bara bra, allt går bra. Speciellt nu när allt i mitt liv liksom börjar falla på plats :) Saga är en riktig gladfis, som mest skrattar och ler!

Jag har köpt en del leksaker och så till julklappar åt henne, hittade en superfin body och ett par snygga jeans för 149 kr på Cubus! Så om ni har Cubus där ni bor är detta ett tips, det fanns massor att välja mellan :)



Fanns klänningen du köpte i mindre storlekar? Jag hittade bara i minst 62, och det är jag inte säker på att Saga kan ha det till jul :P Hon är ju så liten, min lilla fis! Vad har Molly för storlek?

Hur mycket väger hon nu, och hur lång är hon?

Jag är så nyfiken :D



Stora stora kramar till er!!

2009-12-01 @ 18:24:06
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0