Hej igen!

Nu har det blivit tre inlägg på en dag, det är ju helt otroligt för att vara mig nu för tiden haha:P


Det här inlägget la jag bara in för att jag håller på med en julklapp och jag kommer inte riktigt på hur jag ska fortsätta med den just nu:P

Tänkte även lägga in en länk till Annas blogg=) Hon är mamma till lilla Saga och det är en av mina favorit bloggar, tycker ni ska titta in på hennes blogg för den är så mysig och hon är också en väldigt trevlig människa =)



Måste även passa på att skryta lite över hur stolt jag är över min underbara dotter, för det tycker jag faktiskt att man har rätt att göra ibland =P

Jag är så stolt över att vara mamma till min underbara dotter. Hon är så otroligt snäll av sig, alla sa till mig innan att jag inte skulle orka med någonting men det är inte jobbigt. Hon skriker nästan ingenting och hon sover hela nätter till och från hela tiden och dom gånger hon vaknar och vill ha mat på nätterna, så äter hon bara sen somnar hon om igen direkt. Våran lilla Molly är helt underbar<3

Och dom gånger hon skriker gör absolut ingenting, många tycker det är jobbigt när barn skriker men det är ju deras enda sätt att säga vad som är fel, jag tycker faktiskt inte det är jobbigt när hon skriker men det kanske är för att det är min egen dotter hihih =)

Dom gånger hon skrattar och (pratar) dom stunderna är helt obeskrivliga, jag är så glad över att jag fick bli mamma till lilla Molly, hon är verkligen helt underbar<3 Går inte att beskriva lyckan hur mycket jag än försöker=)

Måste bra säga igen att jag älskar min dotter någe så extremt mycket<3

Molly och Jocke lyser upp min dag och dom gör mig så lycklig<33 Ni två är mina sötnosar<33

Ohh jag är så glad=D<333
Molly&Joakim



Nu ska jag återgå till julklappen, skriver mer någon annan dag=)

Ta hand om er alla puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Vi har fortfarande inte fått träffa gullungen :(( vill se henne! :D <3

2009-11-15 @ 21:11:27
URL: http://janinaaheinonen.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Gumman jätte glad för din skull, Ville höra av mig till dig men vill inte störa tänkte att du skulle få vara med din lilla dotter i fred, hur är det med dig ? Verkar som allt är bra och kan inte bli bättre. Saknar dig Elin Puss O Kram Lizzie

2009-11-15 @ 21:19:09
Postat av: Linda Pettersson

åh snart flyttar vi då kan vi gå en massa! och jätte fina bilder på bilddagboken! kan dock inte kommentera :( vet inte varför :( ta hand om er! pussaar!<3<3<3

2009-11-20 @ 21:42:06
URL: http://llpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0