måste bara skriva lite här!

Hejsan!


Det är så många som pratar om att kissies(någe sånt heter hon iaf) blogg är så dålig och hemsk och att hon inte borde få blogga! Jag går inte in på hennes blogg för jag vet att det är det hon tjänar på!
Varför slutar inte alla gå in på hennes blogg, för om alla som inte tycker om henne gör så, så kommer ju inte hennes blogg vara så stor längre!


Folk har berättat hur elak hon är i sina inlägg och jag kan verkligen inte förstå hur man kan gå in på hennes blogg och läsa skiten?!

Jag hoppas verkligen att dom som inte gillar henne slutar gå in på hennes blogg så hon tappar en massa läsare. Hon blir ju bara gladare över att alla går in och kommenterar....

Jaa nu har jag iaf fått avreagera mig lite=)


Ta hand om er alla och sov så gott´,  puss och kram<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna

Jag läser hennes blogg för att det är underhållande. Man kan bli ruskigt irriterad ibland och ibland är det bara så skrattretande, men har man ingenting bättre för sig så är det ett bra tidsfördriv. d:

2009-11-15 @ 13:21:22
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Vad du är smart! Hehe, jag håller med dig, jag går aldrig in och stöttar de bloggar som hennes. Jag tycker inte att man först ska klaga och sedan gå och läsa, och genom det faktiskt bidra till att hon kan ha sin blogg öppen och tjäna pengar på den. Skrev ett inlägg om det där för ett tag sedan, var precis som du tvungen att få avreagera mig! Hehe, Kissie och resten driver mig till vansinne!



Kramar på er!

2009-11-15 @ 16:32:37
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0